Promocyjne zabawy w Warszawie

W naszym skomercjalizowanym świecie stosuje się całą gamę środków promujących, wchodzące na rynek towary, usługi i przedsięwzięcia. Tradycyjne reklamy i zapowiedzi nie są już wystarczającą zachętą do kupowania towarów lub korzystania z usług, które wprowadzane są na rynek. Nowoczesne formy reklamy są  głośne, kolorowe, atrakcyjne.

Dla kogo są eventy?

Brand eventy warszawaImprezy promocyjne, nazywane z angielska eventami, mają swoich organizatorów –  profesjonalne firmy. Właściciel promowanego towaru, lub usługi, zleca zorganizowanie eventu profesjonalistom, których znajduje pod hasłem: Brand eventy Warszawa. Ich zadaniem jest zaproponowanie scenariusza imprezy, następnie jego realizacja. Organizator kompletuje listę gości, uczestniczących w evencie i ich zaprasza. Impreza ma głównego bohatera, którym jest podmiot promocji. Scenariusz musi wyraźnie eksponować tego bohatera, aby goście eventu, ani przez chwilę nie mogli o nim zapomnieć. Wszystko, co dzieje się na imprezie, eksponuje promowany obiekt. Wizualnie – to będą światła ruchome, kolorowe, o różnym natężeniu. Dzwiękowo – muzyka głośna, szybka, nieustająca. Istotną częścią eventu jest konsumpcja. Koniecznie muszą być drinki i różnego typu małe przekąski. Pomiędzy gośćmi muszą być widoczni fotografowie. Najważniejsze jest uwiecznienie na fotografii obecnego celebrytę na tle lub obok promowanego podmiotu. Takie fotografie można później znaleźć w modnych czasopismach i na portalach społecznościowych. Odbiorcami eventów są więc ich uczestnicy oraz, pośrednio, czytelnicy magazynów i „bywalcy” portalów społecznościowych.

Wydaje się, że taki sposób reklamy promowanych podmiotów jest owocny i skuteczny, bowiem zwiększa się liczba firm organizatorskich. Ich oferty są urozmaicone, propozycje coraz dziwniejsze. Zależność między eventem, a sprzedażą promowanego podmiotu jest znacząca, zatem zapotrzebowanie na promocyjne imprezy wzrasta.